Cadangan Pembelian

Tilam Kereta Kanak-kanak

Tilam Kereta Kanak-kanak

Tilam Kereta Kanak-kanak

  • Brand new and high quality
  • more flexible usage
  • Durable to use
  • Able to support up to 300kg
  • Dimension:
    • Inflated Mattress Size: Approx: 140(L)*86(W)*8(T) cm
    • Inflated foot Pad Size: Approx: 130(L)*24(W)*29(H) cm













Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Saya berdiri tegak di tempat duduk saya. Pada yang gelap, tanpa tingkap bilik di mana lebih daripada seratus orang yang tidak dikenali duduk di sekeliling saya, saya terdesak untuk menangkap angin di muka saya. Saya memerlukan penyejatan untuk mempercepatkan untuk menghapuskan kesan air mata dari pipi saya. Jika tidak, apabila lampu Tilam Kereta Kanak-kanak datang, semua orang akan melihat orang-orang jalur-jalur berkilauan dan tahu saya sebagai yang klise, Penyeru filem senyap.
The membengkak emosi telah menyelinap pada saya tanpa curiga.
Saya menonton 7 Surat, antologi tujuh filem pendek, atau "surat cinta", setiap satu dengan Singapura pembikin filem yang terkenal, yang dihasilkan untuk memperingati Jubli Emas Singapura yang sedang meraikan hari ini.
Saya tahu bahawa surat cinta tidak dapat tidak tunda di hati sanubari, tetapi setelah memakan mereka tanpa henti selama ini, saya tidak fikir apa-apa boleh menyentuh saya. Bagaimana salah saya.
Apa yang saya lakukan dalam adalah filem pengarah Kelvin Tong, Sistem Kedudukan Nenek. Filem ini dirangka cerita sejagat pulang kepada yang tersayang sebagai Tilam Kereta Kanak-kanak audit landskap yang sentiasa berubah Singapura di mana perubahan - perobohan, pembangunan semula, gentrification - seperti kematian, tidak boleh dibuat asal.
Seperti yang saya berundur ke jerebu kenang-kenangan peribadi dan kerugian - oh, bagaimana saya akan mengisi paru-paru saya lustily dengan umami wangi udara dari kilang kicap yang pernah berdiri di kawasan itu filem Tong digambarkan - pemikiran yang terputus ke hadapan fikiran saya dan meletakkan brek pada pesta sob saya.
"Kita adalah apa yang kita tahu," kata kata-kata tambahan dalam "surat" lebih awal oleh pengarah Tan Pin Pin, yang merupakan salah seorang daripada tujuh pembuat filem dipaparkan dalam filem itu.
Itu pemerhatian akut membuang panas, kacau kabur nostalgia saya dalam cahaya starker.
Beyond membangkitkan perasaan Tilam Kereta Kanak-kanak halus dan membangkitkan perbandingan dengan "hari-hari yang baik lama", flash dari masa lalu telah mengingatkan saya tentang satu masa dalam hidup saya dan sebahagian daripada siapa saya bahawa saya telah dibenarkan untuk menjadi murtad.
Bagaimana jika nostalgia lebih daripada hanya kira-kira meringkuk dalam mandi kenangan pahit manis dan fruitlessly merebut kembali apa yang telah hilang ke semasa di kepala seseorang? Bagaimana jika ia menjadi pencetus bagi orang-orang untuk menyiasat mereka yang lalu, carilah asal, dan mencari motivasi mereka dalam kehidupan pada masa kini?
Kajian terkini menunjukkan bahawa dengan kembali melawat kenangan dihargai, individu diingatkan bahawa hidup mereka adalah sebahagian daripada naratif yang lebih besar dan ini meningkatkan perasaan kekitaan. Dapatan kajian juga menunjukkan bagaimana kerinduan untuk kali berlalu membolehkan individu Ketika me bermakna pada masa lalu dan, akibatnya, masa kini. Tilam Kereta Kanak-kanak Ini seterusnya membantu mereka menjangkakan masa depan. Ia adalah untuk sebab ini terlalu nostalgia yang telah ditemui untuk membantu orang ramai menghadapi peralihan dalam kehidupan.
Kalaulah saya sedar sebelum ini nostalgia yang boleh menjadi satu cara untuk diteliti dan soal siasat sendiri-, mungkin pengalaman saya Tahun Singapura Nostalgia akan menjadi lebih bermakna. Namun, dengan kajian yang menunjukkan bahawa kebanyakan orang mengalami nostalgia sekurang-kurangnya seminggu sekali, saya berharap kebangkitan saya telah lambat untuk datang bukan Tilam Kereta Kanak-kanak lewat.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.