Cadangan Pembelian

Kerusi Roda Jamban Orang Sakit

anda mahu mencari alat yang boleh memudahkan orang sakit untuk membuang air? anda mahukan kerusi roda yang unik dan terbaik digunakan? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Kerusi Roda Jamban Orang Sakit

Kerusi Roda Jamban Orang Sakit














Height:  40cm to 50 cm; adjustable
Width:  43 cm
Depth:  48 cm
Net weight: 7 kgs.


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Januari
Melaburlah ke dalam diri anda sendiri
"Tolong beritahu saya Azizi," Kerusi Roda Jamban Orang Sakit sesetengah orang akan bertanya. "Apakah pelaburan terbaik untuk diri saya?". Inilah soalan yang paling kerap ditanya kepada saya. Hakikatnya, soalan ini kerap sangat saya dengar seolah-olah Tanya telah menjadi bayang-bayang saya, ia mengekori saya ke mana sahaja saya pergi. Jawapan yang selalu saya berikan ialah "Melaburlah ke dalam diri sendiri". ereka selalunya mengerutkan muka tanda kecewa. Majoriti, jika dak kesemuanya, sebenarnya Kerusi Roda Jamban Orang Sakit menunggu-nunggu tips-tips tentang am yang dijangka melonjak naik harganya dengan harapan dapat mbuat mereka kaya dalam masa semalaman, menyelesaikan semua asalah mereka dan memastikan hidup mereka bahagia selamanya seperti kisah Cinderella. Mereka menjangkakan jawapan seperti tips unit amanah, hartanah atau pasaran saham di Jepun. Ada pula yang berpendapat, saya sengaja mengelakkan daripada menjawab soalan tersebut. Sebenarnya saya bukan mengelak untuk menjawab soalan tersebut. Tidak juga saya berjenaka atau berlagak bijak. Tentunya pelaburan dalam saham dan hartanah ialah pelaburan yang baik. Tentunya juga ia boleh menghasilkan wang yang banyak. Tetapi, di sebalik kehebatan pelaburan ini, ia sebenarnya tidaklah sebaik pelaburan yang anda lakukan ke atas diri anda sendiri.
13
 
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.