Cadangan Pembelian

Urutan Badan Mesin Digital

anda mahukan alat khas urutan badan yang unik dan berkesan? anda mahu cuba alat ini dengan segera untuk kesihatan badan anda? kedai online cadangkan Terapi Urutan Badan Alat Digital

Terapi Urutan Badan Alat Digital












Applications

1. It can be applied to various chronic diseases like high blood pressure, hypotension, rheumatics, arthritis, periarthritis of the shoulder, lumber muscle strain, stomach pain, stomachache, toothache, neuralgia, abnormal menstruation, impotence and sexual disorders etc
2. It too can be used for such disorders as overall fatigue, neurasthenia, sore waist and aching back, pain on the neck, the shoulders and loins and so on
3. It also ahs the effect of reducing weight, women's flaccid belly after giving birth to a child, helping enlarging breasts and removing acnes on the face.

Applications
1. Treating diseases exactly with digital techniques
2. Super-large screen and easy operation
3. Treating diseases completely by electrodes
4. Immunotherapy and canceling diseased cells
5. Comfortable feeling
6. Positioning conveniently by channel
7. Adopting acupuncture tech
8. Intermediate/low frequency and suiting everyone
9. Safe and reliable quality
10. Battery included: 3pcs "AAA" batteries

Technical parameters:
Batteries: 3*AAA(4.5V)
Size: 15.3*7*1.8cm.


Sila lihat tentang produk di blog kedai online

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

kedai online gambar barang
kedai online gambar produk jualan
kedai online gambar produk barang
|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal Kedai Online My.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook KedaiOnlineMy dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
Banyak lagi pilihan pembelian di kedaionlinemy.com
>> KedaiOnlineMy.com (Klik Disini)
>> Koleksi PANAS (Klik Disini)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::








Tentang Penerangan Mesin Terapi Digital:
Parameter teknikal:
Bateri: 3 * AAA (4.5V)
Saiz: 15.3 * 7 * 1.8cm.
Digunakan dengan teknologi digital, unit ini memindahkan Terapi Urutan Badan Alat Digital faktor fizikal yang perlu kepada tubuh badan manusia menjadi isyarat digital yang tepat dan menjalankan terapi komprehensif melalui komputer berdasarkan keperluan badan. Dengan cara ini, ketepatan terapeutik boleh memastikan dan keberkesanan terapeutik boleh bertambah baik.
Dilengkapi dengan saiz yang besar Terapi Urutan Badan Alat Digital  LCD, di mana intensiti, fungsi, masa terapeutik boleh dipaparkan dengan jelas dalam Bahasa Inggeris.
Yang unik butang penjagaan yang mendalam boleh digunakan untuk menukar serta-merta lebar denyut output supaya kesan terapeutik boleh pergi jauh ke dalam kulit dan daging, membuat anda lebih memuaskan.
Komposisi gelombang ajaib membolehkan anda berasa rasa realiti raksasa, urut, akupunktur dan moxibustion, naprapathy, bekam, mengikis.
Fungsi imunoterapi khas
1. Ia boleh digunakan untuk pelbagai penyakit kronik seperti tekanan darah tinggi, tekanan darah rendah, sengal, arthritis, periarthritis bahu, ketegangan Terapi Urutan Badan Alat Digital kayu otot, sakit perut, sakit perut, sakit gigi, neuralgia, haid tidak normal, mati pucuk dan gangguan seksual dan lain-lain
2. Ia juga boleh digunakan untuk gangguan seperti keletihan keseluruhan, neurasthenia, sakit pinggang dan sakit belakang, sakit pada leher, bahu dan pinggang dan sebagainya
3. Ia juga AHS kesan mengurangkan Terapi Urutan Badan Alat Digital  berat badan, perut lembik wanita selepas melahirkan anak, membantu membesarkan payudara dan menghapuskan jerawat di muka.
Ciri-ciri
1. Merawat penyakit tepat dengan teknik digital
Skrin 2. Super  Terapi Urutan Badan Alat Digital besar dan operasi yang mudah
3. Merawat penyakit sepenuhnya oleh elektrod
4. Imunoterapi dan membatalkan sel-sel berpenyakit
5. rasa selesa
6. Kedudukan yang sesuai oleh saluran
7. angkat akupuntur berteknologi
8. Pertengahan / frekuensi rendah dan melakukan seperti semua orang
9. berkualiti selamat dan boleh dipercayai
10. bateri dimasukkan: 3 unit "AAA" bateri
Wartawan: Sejak bilakah Terapi Urutan Badan Alat Digital Tuan Haji mula menceburkan diri secara sepenuh masa dalam bidang ini? Tuan Haji: Penglibatan secara aktif dalam bidang ini telah saya mulakan sejak 10 tahun lalu. Selepas menamatkan perkhidmatan dengan angkatan tentera, saya rnemilih untuk menjadi petani sepenuh masa. Saya herpegang kuat Terapi Urutan Badan Alat Digital  pada peribahasa, "berbudi kepada tanah, lambat-laun tanah tidak akan menipu". Itulah falsafah yang saya pegang demi memakmurkan bumi Tuhan Wartawan: Pada peringkat awal memulakan projelc ini, apakah kesulitan yang Tuan Haji hadapi? Tuan Haji: Perihal kesulitan memanglah banyak. Saya menghadapi kesulitan dalam mencari aset khususnya tanah kosong untuk dijadikan tapak projek tersebut. Selain itu, saya juga menghadapi masalah dari aspek teknikal kerana makiumlah ketika mula menceburi bidang ini, saya tidak mempunyai pengetahuan yang banyak tentang aspek penanaman secara saintifik, Modal turut juga menjadi penghalang besar kerana saya sukar memperoleh pinjaman daripada institusi kewang-an. Maklumlah projek pertanian memang banyak risikonya. Wartawan: Bolehkah Tuan Haji terangkan langkah-langkah yang diambil untuk rnenangani masalah tersebut? Tuan Haji: Saya hadapi segala masalah tersebut dengan begitu nekad. Saya berpegang pada peribahasa, "alang-alang mandi biar basah" dan "alang-alang berdakwat biar hitarn", Disertakan dengan minat yang kuat dan azam yang jitu, saya tabahkan hati untuk memberikan komitmen yang tinggi terhadap usaha tani. Wartawan: Bagaimanakah caranya, Tuan Haji? Tuan Haji: Buat permulaan, saya telah memulakan projek innaman pisang berangan di atas sebidang tanah terbiar milik kerajaan. Kebenaran mengusahakan tanah tersebut saya peroleh melalui kebenaran pas tumpang atau TOL. Setelah memulakan projek tersebut dan mula rnenampakkan hasil barulah saya mencuba mendapatkan khidmat nasihat dan bantuan subsidi khususnya daripada Jabatan Pertanian. Saya amat bersyukur kerana sikap murah hati pihak herlcenaan projek saya telah berjaya mengeluarkan hasil yang lumayan, Yakin Terapi Urutan Badan Alat Digital dengan kejayaan tersebut, saya mula mengorak langkah ke bidang penternakan pula. ini saya mendapat sokongan padu daripada Jabatan. Haiwan. Projek ternakan lembu daging dan lembu tenusu yang dianjurkan oleh jabatan tersthut menjadi titik tolak kejayaan saya hingga hari ini, Wartawan: Boleh Tuan Haji jelaskan proj ek-projek yang sedang Tuan Haji jalankan sekarang?
bki I ai Setakat ini, saya masih Terapi Urutan Badan Alat Digital  mengekalkan projek tanaman pisang dan tern.akan lembu. Saya ma.hu memastikan kedua-dua projek tersebut terus berjalan kerana kedua-dua projek itu adalah punca kejayaan saya. Saya turut juga mengendalikan ternakan ikan air tawar dan projek buah-buahan seperti belimbing, betik, dan jambu. Usaha terbaru saya ialah rnembuka sayap perniagaan dengan mengedarkan sendiri semua hasil projek tani saya. Cara ini lebih menguntungkan kerana saya tidak lagi ditipu oleh orang tengah. Buat masa ini, saya telah membuka anak syarikat yang didaftarkan dengan nama HAR (Haji Abdul Raof) Malaysia's Best Sdn. Bhd, yang menguruskan pengeksportan buah-buahan keluaran ladang saya dan ladang-ladang lain ke pasaran negara-negara di Timur Tengah, Jepun, Korea Selatan, dan Aus tralia. Alhamdulillah, Terapi Urutan Badan Alat Digital usaha tersehut berjaya. Vihrtawan: Berdasarkan pencapaian Tuan Haji, semeinangnya Tuan Haji telah memenuhi semua kriteria untuk menerima anugerah yang berprestij ini. Sebelum mengakhiri perbualan kita, apakah nasihat Tuan Haji kepada para usahawan tani kita? ►n Haji: Nasihat saya kepada warga tani agar mereka menyedari bahawa bidang in.i menyumbangkan manfaat yang besar kepada kehidupan manusia sejagat. Tanpa petani, manusia akan menghadapi masalah kebuluran. Oleh itu, para petani harus menyedari bahawa bidang yang mereka ceburi ini bukanlah bidang yang dipandang hina, tetapi sangat mulia kepada manusia. kortawan: Terima kasih, Tuan Haji.
',etelah wawancara tersebut selesai, saya meneruskan kerja-kerja di
%uai u majlis Anugerah Terapi Urutan Badan Alat Digital Ibu Misah tdah diadakan sebagai menghargai pengorbanan para ibuyang menjadi teraju niendidik anak-anah cemerlang. Selaku wa•tawan sebuah majalah keluarga yang terkemuka, anda berkesempatan mrninjau panclangan tokoh ibu misali tentang pengorbanannya mendidth anak-, 01111z sehingga me-ncapaikejayaan yang cernerlang dalam pelbagai bidang.
sernula teks temu ramah anda itu selenghapny a. Sepotong hadis, iaitu "Syurga itu di bawah telapak kaki ibu" emberikan pengiktirafan yang cukup besar kepada golongan vvanita yang 151,



author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.