Cadangan Pembelian

Alat Pengukur Suhu Badan

anda mahukan alat khas untuk mengesan tahap suhu badan bayi sebelum pergi ke doktor? anda mahukan alat paling tepat dan berbentuk tulisan digital? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Alat Pengukur Suhu Badan

Alat Pengukur Suhu Badan








Dimensions: approx.15 x 8.4 x 4.3cm
Resolution: 0.1C/0.1F
Three color backlight (color alarm)
32-37.5C(89.6-99.5F):Green backlight (Normal)
37.6-38.0C(Alarm point)(99.7F-100.4F):yellow backlight( slight fever)
38.1-42.9C(100.6F-109.2F):Red backlight (High fever)
Note: Three-color backlight is only for body mode, Always Green backlight for surface mode.


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


Itu adalah satu daripada sebah Alat Pengukur Suhu Badan mengapa saya mulakan program Inner Circle agar saya dapat memberi tunjuk ajar atau saya suka katakan, melatih orang yang serius mengenai kewangan dan kehidupan mereka. Jadi, mereka holeh pergi ke mana sahaja rnereka suka dalam masa yang singkat sementara memhuat kurang kesilapan. Dan supaya, mereka bola mendapat ganjaran lehih cepat ketika menikmati perjalanan tersehut. Saga telah menjadi mentor untuk tempoh dua tahun sekarang. Dalam masa itu, saya melihat heherapa orang yang mampu mengawal bank kewangan mereka dan memhina kehidupan baru. Sava juga pernah melihat kejayaan yang sangat hehat dalam kewangan mereka, jaull Ichih daripada apa yang mereka impikan. Dan, saya pernah melihat beherapa orang ahli membesar lehih daripada apa yang mereka rasakan mereka mampu. Mereka menjadi orang baru yang tinggal Alat Pengukur Suhu Badan dalam dunia baru! Zaid sememangnya antara orang yang paling bersinar dalam program itu. Dia sentiasa inginkan sesuatu yang lebih, jadi dia melakukan semua kerja-kerja rumahnya, menghadiri semua perjumpaan, menyertai semua sesi, membantu ahli lain, meletakkan usaha lebih dalam kerjanya, membayar semua tanggungjawabnya dan paling penting menjadi seorang insan yang baik. Saya berbangga menjadi sebahagian daripada kejayaannya. Tetapi, tentunya, bukan Zaid seorang sahaja yang mendapat manfaatnya, kerana saya juga belajar daripadanya, terutamanya menjadi seorang bapa yang bijak. Jadi, apabila beliau mengajak Alat Pengukur Suhu Badan saya untuk menulis buku ini bersamanya, saya begitu girang untuk menulisnya. Pertama, saya juga seorang bapa. Kedua, saya memahami cabaran yamg dihadapi ibu bapa dalam isu kewangan. Dan saya ingin dan berkelayakan untuk membantu mereka. Ketiga, dengan berganding hahu, fikiran dan hati, kami berupaya mencapai lebih dan menyentuh lebih banyak kehidupan. Saya pasti buku kami akan dapat membantu anda sekeluarga.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.