Cadangan Pembelian

Power Bank Kapasiti Besar 50000mah Murah

anda mahu bawa power bank untuk dalam perjalanan yang jauh dan risau telefon bimbit tiada bateri? anda terlalu banyak menggunakan telefon bimbit sehingga cepat habis bateri? kedai online pusat borong malaysia cadangkan Power Bank Kapasiti Besar 50000mah Murah

Power Bank Kapasiti Besar 50000mah Murah









50000mah O.E.M POWERBANK x1

Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::


November
Panggil saya Jimi
"Azizi, semua yang Power Bank Kapasiti Besar 50000mah Murah anda lakukan ialah bercakap tentang wang, menulis tentang wang dan mengira wang," Ravi seorang kenalan baru berkata kepada saya pada waktu makan tengah hari beberapa hari yang lepas. Saya telah mengupah dia untuk membuat VCD baru saya dan tugasan itu telah mengambil jangka waktu yang lebih panjang daripada yang sepatutnya. Kerjanya lebih rumit dan lebih terperinci daripada yang ijangkakan. Jadi, apabila kerja keras itu berjaya dilaksanakan, saya emutuskan untuk membawa dia makan tengah hari di restoran Hard ock Café yang popular itu. Saya anggukkan kepala, menanti dia menghabiskan ayatnya. "Tiada perkara lainkah yang anda lakukan?" dia terus bertanya. Vaksud saya, adakah anda mempunyai hobi lain selain wang? Sebagai ntoh, adakah anda meminati sukan? Contohnya, Formula One, bola pak atau golf." Saya menarik nafas dalam-dalam dan kemudian mula menjawab pertanyaannya. "Pertama, Power Bank Kapasiti Besar 50000mah Murah kenyataan bahawa saya hanya tahu mengenai wang tidak benar sama sekali." "Oh ya?" "Ya, is hanya 99 peratus benar." Ravi ketawa. "Okay, okay, anda dah kenakan saya. Tetapi, saya percaya anda mesti mempunyai minat lain selain wang. Semua lelaki mempunyai hobi dan minat yang menyedut wang keluar seperti kereta, motor besar dan perempuan. Tetapi, anda seperti tidak berminat langsung dengan perkara-perkara yang memberikan kegembiraan. Anda
47
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.