Cadangan Pembelian

Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia

Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia

Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia
















100% Brand New.
 
3 Colors for your choice: Black, Wheat/ ArmyGreen
 
3 size for your choice: M/ L/ XL
 
Size:M/Long-16cm    Short-10.5cm
        L/Long-16cm     Short-11cm
       XL/Long-16cm    Short-11.5cm


Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami.
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Kerjaya Ideal: Antara Persepsi Dan Realiti ■ 5
adik-beradik untuk mengisi borang Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia perjawatan kerajaan (Borang SPA 8) setelah tamat belajar. Apabila dipanggil untuk temuduga jawatan Pegawai Tadbir dan Diplomatik (PTD), saya menolak untuk menghadirinya. Apabila kakak bertanya mengapa saya menolak tawaran temuduga, saya sendiri sukar untuk menerangkan sebabnya. Sewaktu di universiti, saya mula berjinak-jinak dengan arena pembacaan (ya, sebelum itu saya cukup benci membaca) terutamanya dalam bidang bisnes, pembangunan diri dan motivasi. Saya mula menanam minat terhadap dunia usahawan dan perniagaan. Malah, universiti adalah tempat pertama saya menjalankan bisnes kecil-kecilan secara serius (anda akan membaca tentang ini dalam bab-bab seterusnya). Pada masa inilah saya mula membaca tentang realiti yang melanda golongan profesional. Rupa-rupanya, kebanyakan mereka yang telah mencapai kejayaan dalam bidang kerjaya gagal mengecapi kehidupan yang benar-benar mereka impikan. Daripada segi luaran mereka kelihatan bergaya dan berjaya, tetapi kemelut yang melanda jiwa mereka hanya Tuhan yang tahu. Contohnya, ramai peguam dan akauntan menerima gaji sehingga berpuluh-puluh ribu ringgit sebulan tetapi terpaksa bekerja keras siang dan malam dan adakalanya terpaksa Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia bermalam di pejabat semata-mata untuk menyiapkan tugasan. Pejabat menjadi rumah kedua bagi mereka. Kekangan masa yang terhad membuatkan mereka tidak dapat mengimbangi antara kehidupan peribadi dan kerjaya dengan berkesan. Akhirnya, ramai yang mula mengalami kemurungan dan stres. Tidak kurang j uga yang mengambil keputusan untuk berhenti kerja. Beberapa kejadian yang membabitkan percubaan membunuh diri oleh beberapa pegawai perubatan di Malaysia juga membuatkan saya bimbang dengan cabaran yang menanti dalam dunia profesionalisme. Pada tahun 2001, setahun sebelum menamatkan pengajian di universiti, seorang rakan memperkenalkan buku Rich Dad, Poor Dad (Bapa Kaya, Bapa Miskin) tulisan Robert Kiyosaki yang begitu banyak memberi impak kepada cara saya berfikir. Buku Rich Dad, Poor Sarung Tangan Askar Hutan Malaysia Dad ini juga telah mengajar saya untuk melihat hidup ini melalut perspektif yang berbeza.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.