Cadangan Pembelian

Patung Askar Tentera Comel Hiasan

Patung Askar Tentera Comel Hiasan

Patung Askar Tentera Comel Hiasan















Sila lihat tentang produk di blog kami..!!!

|
|

Klik butang "ENTER" di bawah ini untuk melihat

lebih banyak gambar produk ini :-)

|
V
V

>>Lihat Gambar Produk<<

>>Klik ""ENTER"" DiBawah<<

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

((ENTER))_Klik Disini

|
|
V
V
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jika berminat untuk membeli produk jualan, anda boleh membuat tempahan melalui Portal kami www.kedaionlinemy.com
#.....ataupun.....#
Secara manual, sila PM di Facebook dan Whatsapp/Wechat
>> FB Kedai Online My (Klik Disini)
>> whatsaap/Wechat ::: 019-2095404
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
|
|
|
|
V
V

::Hanya Tag (tidak perlu baca nota di bawah)::

::Tagged Only (do not read below note)::

Semasa berusia 26 tahun, saya menjadi Patung Askar Tentera Comel Hiasan jutawan termuda di Singapura walaupun saya menghabiskan masa selama dua setengah tahun dalam perkhidmatan tentera. Kisah saya dipaparkan dalam hampir semua surat khabar utama dan juga disiarkan oleh kebanyakan saluran televisyen di Singapura. (Saudara dapat membaca laporan-laporan akhbar ini di laman web www.adam-khoo.com). Pada usia 31 tahun, saya memiliki tiga buah perniagaan, yang kadar pusingan modal ketiga-tiga perniagaan itu adalah lebih daripada RM40 juta, dan saya sendiri berpendapatan lebih daripada RM1,872,000 setahun, yang mana separuh daripadanya datang daripada pelaburan saya. Saya bermula dari bawah, tanpa sebarang modal fizikal. Kemewahan yang saya peroleh bermula daripada idea-idea yang terdapat dalam kepala saya iaitu menggunakan unsur asas yang juga terdapat pada diri Patung Askar Tentera Comel Hiasan saudara semua. Saya tidak mewarisi wang peninggalan keluarga, tidak meminjam wang daripada bank ataupun membuat sebarang pelaburan lain, tetapi saya berjaya melakukan semua ini.
Bagaimana Saya Berjaya Memperoleh Kejayaan seperti Ini? Faktor utama yang menyumbang kepada pencapaian saya ini adalah keinginan yang kuat demi memiliki kejayaan dan kekayaan. Keinginan yang mendalam inilah yang mendorong saya mempelajari sebanyak mungkin strategi-strategi yang dipraktikkan oleh orang yang berjaya mengecap kekayaan. Dari usia 15 tahun, saya sudah mula berminat membaca buku-buku yang berkaitan dengan kejayaan dan kekayaan yang ditulis oleh pengarang-pengarang seperti Warren Buffett, Peter Lynch, George Soros, Anthony Robbins, Zig Ziglar dan lain-lain. Saya mencontohi Patung Askar Tentera Comel Hiasan pandangan dan strategi mereka dan kemudiannya menggunakan setiap teknik barn yang saya pelajari hingga mendapat basil yang saya mahukan.
author
KedaiOnlineMy
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt utlaoreet dolore.